Майстер-клас «Система інтегрованого навчання в дії» в Миколаївській ЗОШ № 56
Майстер-клас «Система інтегрованого навчання в дії» в Миколаївській ЗОШ № 56
«Найважливіша умова успішної роботи школи, - підкреслював В.О.Сухомлинський, - це багате, різностороннє інтелектуальне життя
педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового в науці, постійний
інтелектуальний ріст, удосконалення».
Саме тому в системі методичної роботи з педагогічними кадрами 22 грудня 2014 року в ЗОШ № 56 був проведений майстер-клас для вчителів «Система інтегрованого навчання в дії» у формі методичного експресу. Загальний сценарій заходу спланували заступник директора з НВР Орленко Л.С. та провідні фахівці школи, а в самому заході взяли всі вчителі школи з різних методичних об'єднань.
М.М.Поташник визначає майстер-клас як яскраво виражену форму учнівства у Майстра, який передає учням свій досвід, майстерність шляхом прямого і коментованого показу методів і прийомів роботи.
Програма майстер – класу включала практичні заняття, в ході яких презентувались творчі знахідки, досвід кращих колег школи щодо застосування завдань інтегративного змісту. Вчителі, об’єднавшись в команди з креативними назвами (кебетливі, мізкуваті, толкові, тямущі, хитромудрі, розумники) отримали путівнички і вирушили в подорож. Протягом визначеного маршруту відвідали не менш цікаві зупинки:
- Калейдоскоп нестандартних думок
- Поміркуємо разом
- Перехрестя думок
- До джерел істини
- Трибуна вільних думок
- У світі думок
на яких успішно виконували різноманітні види роботи.
На зупинці «Стоп - кадр» були підбиті підсумки, відзначено грамотами результативну участь команд:
° За оперативність думок, допитливість.
° За швидкість надання ідей, знаттєлюбність.
° За повноту розкриття питань, доскіпливість.
° За командний дух, кмітливість.
° За оригінальність і гостроцікавість.
° За розсудливість та поміркованість.
Остання зупинка «На ваші прохання» завершилась відвідуванням вагону - ресторану, де всім було запропоновано філіжанку чаю та солодке печиво.
Слухачі майстер-класу мали можливість ознайомитися з досвідом підготовки і проведення фрагментів уроків різного типу, ефективного впровадження міжпредметних зв’язків, інтерактивних методів і прийомів навчання, про що свідчать рефлексійні відгуки:
- Я сьогодні зрозуміла, що робота в команді – це супер.
- Я мала можливість поспілкуватись з колегами і відтворити шкільні знання з предметів.
- Я дізналась про нові форми роботи
- Я спробую використати цікаві елементи інтеграції на уроках
- Я рекомендую своїм колегам впроваджувати інтеграційні зв’язки у своїй педагогічній практиці.
Майстер-клас, сприяв підвищенню рівня професійної майстерності вчителів, зацікавленості проблемою практичного впровадження досвіду колег щодо використання міжпредметних зв’язків.