«Хмарне» освітнє середовище у Миколаївській ЗОШ № 56

Одним із шляхів реалізації освітніх завдань є застосування хмарних технологій, поєднання стандартних методів навчання та передових інноваційних методик, очного та дистанційного навчання.

/Files/images/0102/konferentsiya_direktora/3.jpg

Хмарні технології - це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.

/Files/images/0102/konferentsiya_direktora/30.jpg

Педагогічний колектив школи третій рік плідно працює над реалізацією цільового проекту «Формування єдиного інформаційного простору». Семінари – практикуми, тренінги, які організувала творча лабораторія під керівництвом Ісаєва В.О., забезпечила оволодіння вчителями інноваційними комп’ютерними технологіями. Педагоги навчилися використовувати такі сервіси Google:

- Office Web Apps-додатків (Електронної дошки Sway.com)

- Сховища файлів, спільний доступ (Skay Drive, Google Drive)

- Google Apps.

/Files/images/0102/konferentsiya_direktora/10.jpg

Хмарні технології стають повноцінним навчальним інструментом, дозволяючи кожному створити власний онлайн-простір. Тепер у більшості педагогів є персональні блоги, які використовуються для розміщення інформації для учнів та батьків, насичені цікавинками і фоторепортажами про життя школи та творчі справи учнівських колективів. Крім того, вчителі вміщують детальний опис домашніх завдань, корисні матеріали до уроків, які допоможуть кожному учневі опанувати вивчені теми. При цьому у кожного учня є своя поштова скринька, доступ до блогу, де зберігаються зошити, підручники, додаткові навчальні матеріали.

Активно працює шкільний сайт (адміністратори Салманова О.Ю. і Португальський О.В.). Засновано загальношкільну електронну систему «Хмарка-56», що забезпечує документообіг (планування, звітність), взаємозв’язок та спілкування адміністрації і педагогічного колективу в інформаційному просторі.

/Files/images/011/2.jpg

Нещодавно проведено «майстер – клас» вчителів, які найбільш успішно опанували новітніми технологіями і сміливо впроваджують інновації в освітній процес. Вчитель зарубіжної літератури Гусєва Л.В. продемонструвала колегам досвід впровадження прийомів і форм візуалізації на уроках, презентувала скрайбінг, інфографіку.

/Files/images/011/6.jpg

Орлова Л.С. повідомила, як під час уроків математики для оперативного контролю знань учнів використовує GR-код. Салманова О.Ю. ознайомила з досвідом використання технології ефективного засвоєння інформації з допомогою прийомів мнемотехніки на уроках.

/Files/images/011/4.jpg

А особливий інтерес викликав досвід вчителя зарубіжної літератури Ісаєва В.О., який продемонстрував, як проводяться тестові опитування в системі Kahoot для того, щоб перевірити знання прочитаного того чи іншого твору, на уроці . На екран виводиться питання та варіанти відповідей, а учні відповідають на своїх смартфонах, які приєднані до бездротової мережі Інтернету. Фрагмент такого опитування на уроці можна переглянути за посиланням https://youtu.be/I4zaOilp5aY.

/Files/images/011/5.jpg

Крім того, вчитель складає для учнів тестові питання в Google Forms. Такий вид завдання передбачається, як дистанційна форма – ознайомившись із новим матеріалом, учні мають змогу пройти тести, а вчитель зразу ж отримує результати та їх оцінює (це можуть бути як тестові питання, так і письмові відповіді). Зокрема, з прикладами створених тестів, які використовуються на уроках, можна теж ознайомитися за посиланнями:

- https://drive.google.com/open?id=15bc7C8Nwbdrx4zjPqNl75hMofFKOxR-_GK7zeIxoIMU

- https://drive.google.com/open?id=1H28hWK0Hn11PlPfLwv9LnampFsmSJXcEVYN2EGrLeIo

Отже, «майстер-клас» довів, що наші педагоги мають значний досвід з питань впровадження сучасних технологій навчання, в тому числі – хмарних, тим самим постійно вдосконалюють професійну компетентність, підтверджуючи готовність творчо й плідно працювати в умовах Нової української школи.

Кiлькiсть переглядiв: 546