«Workshop» вчителів початкової школи «Дошкільна і початкова освіта: питань багато, проблема – одна»

Школа не повинна вносити різкого перелому вжиття дитини.

Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те,

що робила вчора.

Нехай нове з’являється в її житті поступово

і не збентежує лавиною переживань.
В.Сухомлинський

Сьогодні, коли в Україні відбувається глибинне реформування системи освіти, важливе місце в цьому процесі посідає проблема наступності і перспективності між дошкільною та початковою освітою. Над цією актуальною проблемою працювала педагогічна майстерня «Workshop»вчителів початкових класів 14 січня 2019 року.

Заступник директора з НВР Орленко Л.С. наголосила на тому, що всі працівники закладів освіти повинні працювати на розвиток та благо дитини, а отже, тільки правильне виховання в садочку дає успішний старт у майбутнє. З огляду на це, необхід­ний зв’язок програм, методів і форм навчання в дошкільному навчальному закладі та початко­вій школі. Відзначила, що педагогічний колектив накопичив значний досвід співпраці з вихователями ДНЗ, протягом багатьох років реалізуючи цільовий проект «Збереження наступності в освітньому процесі».

Продовженням заходу була презентація керівника МО вчителів початкових класів Пасічник А.М., яка висвітлила проблеми та пріоритетні напрямки наступності між дошкільною та початковою ланками.

Під час практичної частини вчитель Баширова О.М. організувала з вчителями роботу із цеглинками LEGO, які застосовуються у навчанні першокласників.

/Files/images/0102/м.jpg

/Files/images/0102/ь.jpg

Асистент вчителя Луценко Є. Ю. презентувала у роботі в інклюзивному класі використання сенсорної доріжки «Здоров'я», чарівного кола «Пори року» та дидактичної гри для розвитку дрібної моторики «Мотрійка».

/Files/images/0102/я.jpg

/Files/images/0102/с.jpg

/Files/images/0102/т.jpg

Вчитель Самкова Н. М. запропонувала всім учасникам майстерні відправитись на безлюдний острів і за допомогою конструктора LEGO створити умови для проживання.

/Files/images/0102/ч.jpg

Проведений захід дав можливість вчителям збагатитись знаннями стосовно програмових вимог, форм і методів роботи з дітьми, виявити недоліки, що заважають здійсненню наступності в роботі, визначити способи вдосконалення освітнього процесу та орієнтири подальшої методичної та педагогічної діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 545