Творчість, майстерність, досконалість, – це, насамперед, наполеглива праця. В.О.Сухомлинський

Атестація педагогічних працівників добігає кінця

На виконання графіку роботи атестаційної комісії, з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня компетентності педагогів та професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи 26.02.2024р. був проведений відкритий діалог з вчителями, що атестуються, з питань теорії та педагогічної практики. Свій фаховий рівень та професійну майстерність, рівень володіння інноваційними освітніми технологіями продемонстрували педагогічні працівники: Мазур О.М., Орлова Л.С., Мозоленко І.О., Соловйова Л.В., Гусєва Л.В., Ковалькова А.А., Відющенко Ю.М., Самкова Н.М., Стахун К. П., Яцула І.М.

/Files/images/000001/0001/dalog/111.png

Під час діалогу всі колежанки були активними, толерантними, творчими. Проведена онлайн вікторина показала ґрунтовні знання педагогіки і психології. Це свідчить про те, що атестація стала чинником професійного зростання педагогів гімназії.

/Files/images/000001/0001/dalog/222.png /Files/images/000001/0001/dalog/3333.png /Files/images/000001/0001/dalog/444.png /Files/images/000001/0001/dalog/666.png /Files/images/000001/0001/dalog/777.png

В результаті самоосвітньої роботи над індивідуальними проблемними темами зібрані цікаві методичні та практичні доробки, створені портфоліо, відеовізитівки. Кожен вчитель продемонстрував свою методичну та фахову майстерність, вміння володіти аудиторією, вільно висловлюватися.

/Files/images/000001/0001/dalog/999.png /Files/images/000001/0001/dalog/101010.png /Files/images/000001/0001/dalog/1011111.png

Щиро дякуємо вам, шановні колеги, за сумлінне виконання своїх посадових обов’язків, творчу наснагу, завзятість, щиру любов до дітей і бажаємо подальших успіхів у педагогічній діяльності та постійному самовдосконаленні.

Бачити людей серцем

12 лютого відбулося засідання методичної студії класних керівників «Безбар'єрність – чому це стосується кожного».

/Files/images/000001/0001/IMG-e437e4fdfd672f36ad024b9256d007ca-V.jpg

Директор гімназії Мазур О.М. детально розкрила питання «Реалізація національної стратегії безбар'єрного простору в Україні», переконливо довела, що ми всі є невід’ємною частиною суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших відмінностей, де кожному забезпечені однакові права і можливості реалізації.

/Files/images/000001/0001/IMG-1e3c3e7b51158ddddc694ceb79d85933-V.jpg

Педагог- організатор Пікуль А.В. здійснила моніторинг реалізації виховних заходів, які допомагають популяризувати та втілювати філософію безбар’єрності в життя гімназії. Ознайомила з Довідником безбар’єрності – це посібник, покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування.

/Files/images/000001/0001/IMG-2d276b1e78e1c2818149d86178b48625-V.jpg /Files/images/000001/0001/IMG-5075afec912f73f0bf4e5cf2e3abc73d-V.jpg /Files/images/000001/0001/IMG-63eb9ecd53fa2ebe4055d60d9a807440-V.jpg/Files/images/000001/0001/IMG-84b7e4bc3755a4cc70d10af32d96444d-V.jpg/Files/images/000001/0001/IMG-fceeea23aa0c86c36d17a0435836c80e-V.jpg /Files/images/000001/0001/IMG-d03b6178dba4feac0af6969266ddefc3-V.jpg

Заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С. наголосила, що інклюзивне навчання – особлива тема для педагогів, яку необхідно ретельного вивчати і впроваджувати в практику. Йшлося також про про прийоми, які допоможуть учителеві в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, особливостями модифікації та адаптації навчальних програм, категорії труднощів, які можуть виникати під час роботи в інклюзивному класі.

/Files/images/000001/0001/IMG-13b90f1879d1234be8aa28d45e2c2492-V.jpg/Files/images/000001/0001/IMG-4efa1d440ebcc6d58e4d05e29f0bfe62-V.jpg/Files/images/000001/0001/IMG-c54d8f596f7bf50e97d1e7079c57f19f-V.jpg

Практичний психолог Журбенко О.М. наголосила на важливості створення позитивної психологічної атмосфери в сім’ї. Надала рекомендації та контакти безоплатної правової допомоги.

Для рефлексії був запропонований міні-тест.

/Files/images/000001/0001/Screenshot_2024-02-12-15-58-15-933_us.zoom.videomeetings.jpg

Присутні обмінялися думками щодо подальших заходів та ініціатив у сфері антидискримінації та рівноправ’я. Всі ми повинні проявляти тактовність, увагу, розуміння, толерантність до осіб, які мають особливі потреби, допомагаючи їм реалізувати їхні права.

Безбар'єрному середовищу в Україні бути!

Якщо ти байдужий до страждань інших,ти не заслуговуєш називатися людиною. (Сааді)

Розбудовуємо безпечне освітнє середовище

Останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів у міжособистісних стосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. З метою моніторингу роботи колективу гімназії з протидії булінгу 11 січня 2024 року було проведено засідання педагогічної ради з теми: «Результативність діяльності педагогів щодо забезпечення вільного від насильства і дискримінації освітнього середовища та попередження проявів булінгу». Засідання було проведено у формі «круглого столу».

/Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-95cf9f18a5ba869bbe22e9f8ad96c1f428e5a1bb2cf9648bc0b58bb29b39a5a5_4a66bcf4a294cb1a.jpg

У доповіді «Розбудова безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації» директор гімназії Мазур О.М. проаналізувала умови навчання та виховання, створені у закладі, їх відповідність еталонним показникам Кодексу безпечного освітнього середовища, затвердженого рішення педради 26.08.2021, Стратегії розвитку закладу, проєкту «Створення умов для проведення освітнього процесу, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров’я здобувачів освіти, попередження булінгу». Наголосила, що безпечне і дружнє до дитини освітнє середовище є необхідною умовою успішного навчання, соціалізації і самореалізації дитини.

/Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-6d238c74fba465b9bb7f6a2c84879952a172e233b56a5890fa5e89d533c83168_44a929aae13edd57.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-6d447f619b62ab23f003d63a68a9f9b0bb198578e21fc727f73ea44099fca295_d693c949c614bcdb.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-a7e2db30e7f0e3ed26f1769253dee1873b2531451c0b196cf01edafda2b36f96_27552bf70ed5b632.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-aab02702a4635ce3c6092ce04a2aa759be10a8602949aa6ff9cf97dacc6f2ec3_923648566df69255.jpg

Педагог-організатор Пікуль А.В. у своїй доповіді висвітлила основні принципи, прийоми, форми й методи щодо запобігання булінгу в аспекті сьогодення, структуру готовності педагогів гімназії до виховання толерантності в учнів, важливість особистого прикладу батьків в освоєнні дитиною досвіду толерантної поведінки, навела приклади практичної реалізації педагогічних технологій виховання толерантності в закладі, здійснила моніторинг превентивної діяльності гімназії за представленими напрямками, наголосила на дієвості системних заходів з попередження проявів булінгу.

/Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-6c9b94ef76a0478fc423369f1518c9ffb556448ab63e1e825c5f59f02352a6f8_272599943dc3f26d.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-b1efdbe20c635b715fbd29a6fde2953b348f4ab268092a68b27d6dfbf89d8e67_3820ec2da778d036.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-04332ad22035f89276979314d34297ad96b978087495c1854dcd23a15e08651d_2a0a434b2684e5e7.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-9b1430c323a8b5910725d762d636d29f4a9751de0eb0e2a7e32fa89200f1f71f_7f2209c4a8c970f0.jpg

Заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С. та соціальний педагог Щибря Л. С. ознайомили з результатами анкетування учнів та педагогів з проблем насильства та цькування, надали рекомендації щодо запобігання проявів булінгу.

/Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-707e8d5fe35e9001e695112105b09cd9d6e3c35cb0f9905bece21f6c0346a9de_57904e63f7c8f3c6.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-09ec108cb027689db5fbe1c7c1fd44406145b1aa72d80418f608f27747758133_a653465e07c8345.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-2868f33f381b5811a59ad0c64e40599f9dfe6ed5005cc2a72509928a5df68760_3824dffacd93fe87.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-4d484bb588ff2fb6e3e3f50c3424e518caad2e07713676db618b5ae4671a517d_e20ebd51d53f36ed.jpg

Класовод Стахун К.П. поділилась досвідом упровадження в практику роботи ефективних форм і методів роботи з розвитку навичок комунікації як шляху до зниження рівня агресії та рівня тривожності, що є унікальним інструментом формування соціальної компетентності й гармонізації міжкультурних відносин. Провела з колегами цікаву вправу «Дерево сили», яка допомагає долати труднощі, використовувати свої внутрішні таланти і сильні сторони.

/Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-aa7f87e842aee41259a1f1568e6cf8a723228c4ef355a98d2cb3093ab2612128_a2c3c829a61ae63f.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-9609ae6ad77b6126d99fb2a28eb53e1a8b9ecbe867d67508784aa95e9592eea5_ebdc507d30051efe.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-937445e702736491b95281235904cf12e2c85af0c3ce7ef7aadfbae0476610e5_502175727a8372fe.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-edfc8a3c1c0736e195d980b42caa7ca710769ab650cf6f0362d7bf05bb41ccd2_68f51e8dabd2965.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-e64a29799d40dd4ba655d46674a3d98199e413406a952acfee6b263aef9bb366_af8210b6e734f377.jpg

Класний керівник Мозоленко І.О. у своєму виступі «Ефективні форми та методи позаурочної роботи з профілактики боулінгу» зазначила, що такі форми роботи стимулюють як пізнавальну активність, так і самостійність учнів. Завдяки даним формам та методам роботи учні можуть розкривати свій внутрішній потенціал та розвивати своє мислення і вміння аналізувати, враховуючи багатогранність тих чи інших ситуацій, причин та наслідків.

/Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-fcaeadbd8f01a1e156f1f8832f264a5b7ac620a9992cc7f955764d8172e9c3b7_56f3604f68f148ad.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-6c27ad58c7906268cc68ee8ff51f0b3e8f53b82c5cf8cd55eca416cd4eaa8207_130bdd0b9d1eb63a.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-a4bfe94c84395b7273a97530b947b50714384b5d826142d742fe6b652592ead6_1529cc50552af590.jpg /Files/images/000001/pedrada_2024/0-02-05-11af837c42904ba0f1bbfc1386913c88cdad672b39002516c752bcd401ab61ca_8d8dc41bb68121fd.jpg

У своєму рішенні члени педагогічної ради визначили заходи, які допоможуть виявляти небезпечні ситуації щодо булінгу під час освітнього процесу у закладі та належно реагувати на них, запроваджуючи чіткі процедури втручання. Педагогічний колектив відповідально сприймає виклики часу та налаштований на результативну профілактичну роботу у створенні умов для здобуття учнями знань в безпечному освітньому середовищі, формуванні ставлень та навичок, які потрібні для безконфліктного спілкування, ненасильницької поведінки.

Педагогічна рада - колективна думка, обговорення, народження і втілення задумів

Оцінка – це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури
В. Сухомлинський.

Навчання й оцінювання – нероздільні процеси. 01листопада 2023 року вчителі гімназії взяли участь у засіданні педагогічної ради, на якому розглядалося ключове питання «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів у підвищенні рівня знань учнів та їхньої самостійної творчої активності». Засідання відбувалося в режимі онлайн, у формі «педагогічна рада – онлайн урок».

Директор гімназії Мазур О.М. ознайомила присутніх з виконанням рішень серпневої педагогічної ради.

З доповіддю «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів у підвищенні рівня знань учнів та їхньої самостійної творчої активності» виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Орленко Л.С., яка проаналізувала діяльність педагогів і зазначила, що система оцінювання здобувачів освіти, насамперед, формувальне оцінювання – це частина внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі. У її основі - формування ключових компетентностей учнів, тобто компетентнісний підхід та врахування рівня їхніх навчальних досягнень, отже - позитивна взаємодія вчителя та учня. Доповідачка акцентувала увагу на особливостях, стратегіях, інструментах та техніках формувального оцінювання, розкрила теоретичні засади, ціннісні орієнтири формувального оцінювання як основного виду оцінювання, наголосила на труднощах, які можуть з’явитися під час впровадження, та надала рекомендації щодо їх подолання.

Формувальне оцінювання має на меті підвищити якість навчання школярів через порівняння попередніх і наступних успіхів учнів. Учителька початкових класів Яцула І.М. запропонувала колегам цілу низку нових вправ, які стануть у нагоді під час контролю та оцінювання знань здобувачів освіти за програмою «Світ чекає крилатих».

Вчитель української мови і літератури Ковалькова А.А. продемонструвала власні лайфхаки щодо використання електронних освітніх ресурсів для формувального оцінювання, також педагог наголосила на конструктивному зворотному зв’язку, як важливій складовій прогресу учнів на шляху від однієї навчальної мети до іншої.

Присутні застосували на практиці інтерактивні інструменти формувального оцінювання, набули навичок використання сучасних технік, що дозволить ефективно коригувати підходи до навчання, формувати зрозумілі здобувачам освіти навчальні цілі, забезпечити активну участь у процесі пізнання.

Отже, педагогічна рада як «колективне обговорення, народження і втілення задумів», пройшла на високому методичному рівні, змістовно, цікаво, науково обґрунтовано, підкріплена практичними вправами та визначенням конкретних заходів для реалізації поставлених завдань.

/Files/images/000001/01_distopad_2023/зображення_viber_2023-11-01_11-08-16-699.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/Знімок екрана (88).png/Files/images/000001/01_distopad_2023/Знімок екрана (97).png /Files/images/000001/01_distopad_2023/Знімок екрана (74).png /Files/images/000001/01_distopad_2023/Знімок екрана (73).png /Files/images/000001/01_distopad_2023/0-02-05-1ffe6db58f360cd84390b4b260bf0f1baed0ca6e02b8940a7aa41f42bf5961e0_d671786b3393d4b5.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/0-02-05-711dcceb2d274b66ccc2f17cdd23737eeeb6ff79697cbb78d73f524fa14b88e9_c688a8bcf28ea68.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/0-02-05-5d870f095005204ffca0fc5e84b36287dacdc2bef8f504d3ffef8424830e855f_19c2bb2c863391c7.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/0-02-05-e79695a14736b49b4b95e05622c81b72b6fb616aec996ce65a19490c98be6de0_5f09bf7d097043e2.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/0-02-05-257f48c1fccdc464a68d879283e9f920e50069bb2692a16d1966a38c882a1286_e895dbe659643043.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/0-02-05-ca08603e0d4e33fc172c333f529c9560f663bf55dc17a786d52a2fdfe9ca15ee_61b2248b11e8f443.jpg /Files/images/000001/01_distopad_2023/Знімок екрана (98).png


24 жовтня 2023 на базі МЦПРПП відбувся марафон освітніх практик для директорів та заступників директорів з НВР закладів загальної середньої освіти. У ході заходу гімназія 56 презентувала досвід роботи з розвитку професійної компетентності педагогів.

Директор гімназії, Мазур Ольга Миколаївна, розкрила управлінський аспект питання. Дійсно, з перших днів іс­нування закладу адміністрація завжди була у пошуку новітніх підходів до навчання та виховання, ефективних методів і прийомів, тому інновації для педагогічного колективу не є чимось новим. Педагогічний колектив постій­но рухався вперед, сприймав й впроваджував нові освітні технології для того, щоб не зупинятися на досягнутому, тому й отримав заслужені відзнаки й нагороди.

/Files/images/000001/jovten_2023/Знімок екрана 2023-10-27 123447.png/Files/images/000001/001/Знімок екрана (87).png


А як саме відбувається розвиток професійної компетентність педагога в нашій гімназії?

Адміністрація створила ефективну систему роботи. Це, перш за все, моніторинг, ретельне планування, чітка координація та вміння швидко реагувати на виклики часу. Продумана структура педагогічного клубу дозволяє вчителям вивчати передовий досвід освітян й ділитися власним, вдосконалювати професійну майстерність. Це відбувається під час засідань педагогічної ради, КМЦ, заходів соціально-психологічної служби, проблемних динамічних груп та методичних студій.

Педагогічна рада у закладі є справді дієва, оскільки їй передує ретельна підготовка. Проводяться конференції, педагогічні читання, «майстер-класи» з метою вивчення й ознайомлення з досвідом роботи, інноваційними методами навчання, готуються методичні рекомендації, тематичні виставки методичної літератури і творчого доробку педколективу, наочність, матеріал для колективної і групової роботи, презентації, відеофрагменти уроків, позаурочних заходів. Крім того, ефективній роботі засідання сприяє не тільки якість основної доповіді, але й постійний зворотній зв'язок із кожним з його учасників (чек-лист, селфі-аудит, дорожня карта), дієві й корисні прийняті рішення, які неухильно виконуються (провести семінар, педагогічні читання, укласти електронний путівник, збірник вправ для розвитку навчальної мотивації здобувачів освіти тощо)

Доповідач зазначила, що навчання сьогодні може бути ефективним лише за умови організації єдиного інформаційно-освітнього простору, який створений у гімназії. Це сайт гімназії та сервіс «Хмарка-56». Він забезпечує відкритість і прозорість закладу, системнe партнерство з батьками і учнями, підтримку освітнього процесу і автоматизацію управлінської діяльності. Методичний супровід навчання - онлайн потребує постійної уваги. Тому організовано постійно діючий тренінг «Інтернет-ресурси та засоби дистанційного навчання», який сприяє вдосконаленню практичних навичок педагогів роботи в онлайн-режимі, розширює коло ресурсів для забезпечення якісної освіти дітей.

Другим доповідачем була психологиня гімназії, Оксана Михайлівна Журбенко, яка підкреслила важливість психолого-педагогічної взаємодії для ефективності педагогічного процесу в цілому та презентувала психологічний аспект професійного зростання вчителя в закладі. Вона підкреслила цінність практичний форм взаємодії, таких, як практикум, тренінг, ознайомила учасників із тематикою заходів. А найголовніше – як психологічна служба підтримує педагогів на шляху до їх зростання. … Завдання психолога не тільки озброювати вчителя психологічними знаннями й навичками, а й мотивувати педагогів до розвитку, постійного самовдосконалення, допомогти усвідомити свої сильні сторони, доцільно планувати та зберігати свій ресурсний емоційний стан для того, щоб при зустрічі з перешкодами не відступити від свої цілі. Про ефективність даної роботи свідчили відео відгуки педагогів гімназії.

Учасникам марафону була запропонована до виконання практична вправа «Встанови відповідність», яка ілюструвала присутнім, як за допомогою практичних вправ ми допомагаємо вчителю позбавитись від руйнівних установок, натомість обрати корисні, котрі зберігають їх ресурсний емоційний стан.

Презентація освітньої практики Миколаївської гімназії була гідно оцінена її учасниками та організаторами. Вони зазначили, що наша потужна команда на правильному шляху. Ділитися своїм досвідом і переймати найкращі родзинки в інших – означає рух вперед. Тому тримаємо курс на зростання!

Актуальна проблема збереження здоровя дітей на порядку денному педагогічної ради ЗЗСО № 56

Без здоров'я і мудрість незавидна,
і мистецтво бліде, і сила в'яне,
і багатство без користі, і слово безсиле.
Герофіл

29 листопада 2021 р. відбулося чергове засідання педагогічної ради у змішаному очно-дистанційному форматі. Педагоги взаємодіяли у компактних групах, об’єднаних на платформі ZOOM. Директор школи Мазур О.М. ознайомила присутніх з порядком денним та надала інформацію про виконання рішень серпневої педагогічної ради.

З доповіддю «Впровадження в освітній процес здоров’язбережувальних технологій як системи позитивного впливу на емоційний і психологічний стан учнів та педагогів» виступила заступник директора з НВР Орленко Л.С. Вона акцентувала увагу на тому, що мета сучасної школи - збереження духовного, фізичного, психічного здоров'я дітей. Зазначила, що завдання вчителя – наповнити життя дитини змістом, зберегти здоров'я, сформувати здоров’язбережувальну компетентність. Лариса Станіславівна проаналізувала діяльність вчителів з виховання у дітей відповідального ставлення до свого здоров’я.

Результати анкетування учнів довела до відома практичний психолог Журбенко О.М., яка наголосила на необхідності посилити профілактику шкідливих звичок. А медична сестра Ковбаса М.О. підготувала змістовну інформацію про стан здоров’я учнів школи.
Учасникам педагогічної ради був представлений вернісаж родзинок колег:

  • учитель початкових класів Корнєва Н.В. познайомила з використанням
  • на уроках результативних методів формування культури здоров’я та здорового способу життя молодших школярів;
  • Настенко О.Д. презентувала свій досвід з теми «Здоров’язбереження як ресурс підвищення ефективності уроку математики»;
  • Соловйова Л.В. продемонструвала «Сучасний урок фізкультури – спільна творчість учителя і учнів» та організувала фізкультурну паузу-розминку для вчителів.

Протягом засідання присутні плідно працювали з чек-листом «Селфі-аудит». Виконуючи вправу «Метаплан», в процесі мозкового штурму та захисту проектів учасники намагалися знайти вирішення проблеми здоров'я школярів. Також усіх захопила рефлексійна вправа «Дрід».
Засідання пройшло на високому організаційному і змістовному рівні, у теплій робочі атмосфері співпраці та плідної взаємодії.

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2740.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2739.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2742.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2746.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2747.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2749.jpg

/Files/images/pedrada_2021/IMG_2750.jpg

Оновлені програми 5-9 класів 2017 року для всіх предметів wym-1502013118476

Засідання методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу

«Якісна підготовка старшокласників до ДПА та ЗНО з української мови і літератури» " - такою була назва квітневого засідання міського методичного об'єднання вчителів української мови та літератури Інгульського району, яке відбулося 04 квітня в приміщенні школи № 56

Засідання відкрила керівник районного об’єднання Назаренко Л.А.

Всіх присутніх щирою українською піснею-веснянкою привітав зразковий фольклорний ансамбль «Барвінок».

Методист міського методичного центру Цуркан Л.В. відзначила позитивність нової форми організації роботи вчителів району, накреслила перспективи діяльності на наступний навчальний рік.

Учитель української мови і літератури ЗОШ №30 Максимішина Т.Г., поділилася досвідом роботи щодо підготовки учнів 9-11 класів до ДПА та зовнішнього незалежного оцінювання.

На засіданні було надано слово вчителям ЗОШ №56, які презентували власний педагогічний досвід. Софієнко Г.В. розглянула питання «Інтегровані дидактичні завдання як засіб формування мовної компетенції». М.М.Скорук розкрила темиу «Розвиток пізнавальної активності на уроках української мови і літератури шляхом використання інноваційних технологій»

Важливим фрагментом засідання була творча робота вчителів зі створення орнаменту до розпису писанки. Всі з великим задоволенням і зацікавленістю ознайомились із символічним значенням вибраних кольорів.

Засідання пройшло в атмосфері доброзичливості, наснаги, творчості. А наостанок вчителі кафедри ЗОШ 56 побажали всім присутнім весни не тільки в природі, а і в душі.

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва.jpg

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва -1.jpg

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва -2.jpg

/Files/images/МО Інгульського району Миколаєва -3.jpg

Педагогічні читання 28.03.2016. Багатогранна спадщина педагогічних надбань В.О. Сухомлинського

В Миколаївській ЗОШ №56 традиційно проводяться педагогічні читання, які сприяють поглибленню знань вчителів про творчість педагогів-новаторів. У цьому навчальному році тема була такою: «РОЗВИТОК ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕИ УЧНІВ НА ОСНОВІ ТВОРЧОГО ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО».

Директор школи О.М.Мазур, відкриваючи педагогічні читання, розповіла про значення творчого здобутку вченого для сьогодення.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Л.С.Орленко наголосила, що конкурентоспроможною може бути лише по-справжньому компетентна особистість, яка здатна до самореалізації, спроможна до творчої побудови свого життя, зорієнтована на особистий вибір і особисту відповідальність, окремо зупинившись на педагогічних заповідях В.О. Сухомлинського. Про важливість дотримання принципів діяльності вчителя з розвитку життєтворчості особистості учнів (за В. О. Сухомлинським) розповіли і творчо презентували виступ вчителі прочаткової школи.

У книжці «Серце віддаю дітям» Василь Сухомлинський звертається до вчителів: «Не забувайте, що грунт, на якому будується ваша педагогічна майстерність, — у самій дитині, в її ставленні до знань і до вас, учителя морально-духовного виховання учнів» доповіла вчитель зарубіжної літератури Гусєва Л.В. під час презентації книги. А її колега, вчитель-філолог Софієнко Г.В., звернула увагу присутніх на гасло, яким пронизані педагогічні ідеї великого Вчителя: «Корисне все, що спонукає дитину «зрозуміти - запам'ятати - засвоїти - стати компетентною - стати успішною».

Досвідчений вчитель Яременко Т.В. розповіла про творчі таємниці вчителя від В. Сухомлинського.

Педагоги ознайомились з Рецептом хорошого уроку від Л.П.Суховерхової.

Упровадження творчої спадщини В.О.Сухомлинського в навчально-виховний процес сприяє:

o розвитку пізнавальної активності;

o розвитку самоорганізації, самовираження, самовизначення учнів у навчальній діяльності;

o формування прогностичних життєтворчих здібностей;

o життєвим досягненням учнів.

Під час педагогічних читань було проведено анкетування вчителів «Перевірте свої педагогічні здібності»

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-1.jpg

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-2.jpg

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-3.jpg

/Files/images/Педагогічні читання-МЗОШ №56-4.jpg

Семінар 28.09.2015

Без високої культури читання немає ні школи, ні справжньої розумової праці, читання — це найважливіший інструмент навчання та джерело багатого духовного життя» Василь Сухомлинський
28.09.2015 в ЗОШ №56 відбувся семінар-практикум з проблеми «Засоби залучення дітей до читання». Орленко Л.С., заступник директора з навчально-виховної роботи, виступила з презентацією «Читання як стратегічно важлива компетентність для сучасної молоді». Шевченко Г.Г., вчитель початкових класів, провела майстер-клас «Види читання». Шкільний бібліотекар Кость Л.М. ознайомила з моніторингом читацької активності учнів школи, розповіла про виставки та огляди літератури, літературні години, бесіди, свята, бюлетені, експрес-інформацій тощо, які є обов’язковим елементом роботи бібліотекаря щодо формування інтересу до читання. Чубукова О.В., вчитель української мови та літератури, розповіла про шляхи залучення до читання старшокласників, поділилася досвідом роботи щодо опанування читацькими стратегіями як способом формування комунікативної компетенції учнів. Адже, основне завдання сучасної літературної освіти ─ це формування уважного читача з розвинутими творчими, розумовими, пізнавальними здібностями, який у процесі роботи над твором, максимально наближаючись до авторського задуму, готовий до критичної, виваженої оцінки, обстоювання власної думки, при цьому врівноваживши у своїй свідомості інші точки зору на предмет обговорення./Files/images/Семінар 28.09.2015-№1.jpg /Files/images/Семінар 28.09.2015-№2.jpg /Files/images/Семінар 28.09.2015-№3.jpg /Files/images/Семінар 28.09.2015-№4.jpg
/Files/images/Семінар 28.09.2015-№5.jpg

Вернісаж творчості й професіоналізму вчителів школи. Фотографії див. на http://school56.edukit.mk.ua/novini/id/520

Атестаційний період – це надзвичайно важливий етап діяльності педагога, у якому поєднується високий професіоналізм, інтелігентність, креативність, толерантність, соціальна та творча активність і здатність до постійного самовдосконалення, особистісного та професійного розвитку. Досвід свідчить, що атестація відіграє важливу роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого колективу. З метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, розвитку творчої ініціативи, популяризації кращого досвіду роботи в період з 16.03. по 20.03.15 у школі пройшов методичний захід «Я атестуюсь». Протягом тижня учителі запросили колег на відкриті уроки, які переросли у фестиваль творчої майстерності, систему розв’язання провідних педагогічних проблем, над якими в даний час працює вчительський колектив. Захід організовувався таким чином, щоб охопити діяльністю якомога більше учнів, ураховуючи при цьому їх інтереси та побажання. Тематика уроків була різноманітною, широко використовувалися міжпредметні зв’язки.

Розпочали методичний захід вчителі Орленко Л.С. та Бондаренко Т.В. бінарним уроком «Сім чудес України». На уроці були задіяні інформаційно – комунікаційні технології, що суттєво підвищило пізнавальну активність учнів, інтерес до вивчення предметів. Результатом роботи на уроці стало те, що діти змогли самостійно оцінити свої досягнення, отримати високі результати та задоволення від роботи на уроці.

Не менш яскравим був інтегрований урок історії, англійської мови, образотворчого мистецтва з теми «Первісні люди», який провели вчителі Старкова О.В., Козловська О.Є., Михайлова Д.В. Протягом уроку вчителі розвивали в учнів усне і діалогічне мовлення, виховували художньо - естетичні смаки, моральні та етичні навички поведінки в суспільстві.

А для учнів 1-Б класу вчителька Баширова О.М. зуміла створити захоплюючий сценарій подорожі з вивчення числа 100 і вдало його реалізувати, про що свідчать знайдені скарби та веселий настрій вихованців. Для забезпечення наочного уявлення теоретичних і практичних відомостей на кожному етапі уроку використовувалась мультимедійна презентація.

Вчителі Пасічник А.М., Курбанова І.В. провели інтегрований урок музики і читання «А вже весна, а вже красна» метою якого було поглибити знання з народознавства, розвивати навички пошукової діяльності, відроджувати традиції українського народу, виховувати любов до національної культури, почуття національної гордості. Мета уроку досягнута. Вчителям вдалося створити творчу атмосферу, бажання пізнавати світ музики, красу рідного краю.

Вчитель фізичної культури Лайбольд Ж.Е. серед 7-8 класів провела виховний захід «Нумо, дівчата», метою якого було виховувати любов до фізичної культури і спорту, піднімати престиж фізичної культури в школі, залучати школярів до занять в різноманітних секціях. Час для проведення конкурсів був розподілений правильно. Учні не отримали фізичного перевтомлення оскільки між конкурсами проводились виступи груп підтримки у формі яскравих та запальних пісень і танців під ритмічну музику.

Цікаві і змістовні уроки, проведені у ході тижня, внесли у шкільне життя новизну, додали відчутні результати у розвитку пізнавальних здібностей учнів, формуванні знань на якісно новому рівні. Проведені уроки показали високий рівень майстерності вчителів. Вони ґрунтувалися на співробітництві вчителя та учнів, були використані інноваційні технології, інтерактивні методи та форми роботи.

Л.С.Орленко, заступник директора з навчально-виховної роботи


Інтегровані уроки в Миколаївській ЗОШ №56

/Files/images/Урок в МЗОШ№56-1.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-2.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-3.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-4.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-5.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-6.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-7.JPG/Files/images/Урок в МЗОШ№56-8.JPG

«Друзі! Усі ми знаємо, що українці славляться на весь світ піснею.

У скарбниці української народної поезії від давнини збереглися календарно-обрядові пісні. Впродовж віків у них втілювались мудрість і досвід народу, його духовне багатство, морально-етичні та естетичні ідеали».

Такими словами розпочався інтегрований урок у 6-Б класі на тему: «Календарно-обрядові пісні». Вчителі Орленко Л.С та Курбанова І.В. запропонували учням оживити сторінки книги «Звичаї, свята, обряди українського народу», виконати роль гідів і представників певного циклу календарно - обрядових пісень.Протягом уроку вихованці долучалися до джерел духовності українського народу, знайомилися з народними родинними звичаями, вчились любити рідний краю, знати і цінувати його традиції та обряди. Учні проявили активність, творчі здібності, артистизм. Вони залюбки інсценували пісні, обряди, святкові дійства. Особливо яскравим був виступ ватаги колядників і щедрувальників, костюмованих персонажів Маланки, Василя, Діда - поводиря з Козою (символом родючості і достатку). З їх вуст лунали слова шани господарю, побажання щастя, здоров’я, доброго врожаю. А змістовні повідомлення, презентації, малюнки, сімейні реліквії, поробки доповнили цікаві виступи.Всі отримали безліч позитивних емоцій, відчули атмосферу добра, віри та любові, гордості за рідний край.

То ж, співаймо українські пісні! Вони допоможуть нам виховувати незрадливу пам’ять про наш рід, домівку, край, свою рідну Батьківщину.

Невичерпна скарбниця педагогічних надбань

Педагогічні читання в Миколаївській ЗОШ № 56

В школі традиційно проводяться педагогічні читання, які сприяють поглибленню знань вчителів про творчість педагогів-новаторів. У поточному навчальному році тема була такою: «Упровадження принципів гуманної педагогіки В.О.Сухомлинського, Ш.О.Амонашвілі в навчально- виховний процес»

Директор школи О.М.Мазур, відкриваючи захід, розповіла про значення творчого здобутку вчених для сьогодення. Естафетну паличку перехопила вчитель початкових класів Гонтарук Н.В., яка ознайомила присутніх з виставкою книг видатних педагогів.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Л.С.Орленко присвятила свій виступ моральним цінностям, окремо зупинившись на педагогічних заповідях В.О. Сухомлинського. Про важливість морально-духовного виховання учнів повідомила вчитель української мови та літератури О. В.Чубукова. А її колега, філолог Л.В.Зімкова, звернула увагу присутніх на велике значення літератури і, взагалі, читання у становленні особистості учня. Досвідчений вчитель Дзіман Л.С. розповіла про інновації на уроках, зокрема, змістовно висвітливши тему застосування різноманітних методів Ш.О.Амонашвілі. Вчитель початкової школи Шевченко Г.Г. відзначила важливість ігрової діяльності як засобу навчання на уроках, супроводжуючи прикладами використання у навчально – виховному процесі.

Виступи вчителів були візуально продемонстровані у вигляді електронної презентації. Аудиторія помітно оживилася, коли заступник директора Л.С.Орленко провела майстер-клас з колегами. Вчителі, відчувши себе учнями, із задоволенням та захопленням виконували навчальні вправи, які підпорядковувались темі педагогічних читань. Необхідно було, прочитавши незакінчене коротеньке оповідання Василя Сухомлинського морально – етичного змісту, додумати закінчення одним – двома реченнями та дати йому назву. Важливо, що більшість вчителів правильно визначили тему і закінчення оповідання.

На завершення були надані поради із скарбниці В.О.Сухомлинського:

- Учитель творить людину (педагогам)

- Як виховати добру людину (батькам)

- Зростаємо добрими (дітям)

Отже, проведення таких заходів сприяє не тільки зростанню педагогічної майстерності, а й всебічному розвитку особистості взагалі. Кожен з учасників зумів долучитися до глибокої криниці педагогічної спадщини видатних педагогів./Files/images/Виставка книг.JPG/Files/images/Обговорення.JPG/Files/images/Робота в групах.JPG/Files/images/Уважні учасники.JPG/Files/images/Презентація результатів.JPG

Методична робота в школі

Матеріали в форматі pub файловий архів не завантажує. Формати xls, ppt, doc вантажаться

Презентація про Миколаївську ЗОШ № 56 у 2010 році


Див. http://www.vcasmo.com/video/Exspert/20521

Розвиток творчих здібностей на уроках світової літератури.

Вчитель світової літератури А.В.Пікуль - див. вкладення "Розвиток творчих здібностей.doc"- наприкінці цього розділу меню

Портфоліо вчителів до атестації

Вчитель математики Жендубаєва Л.С. - див. вкладення " Портфоліо Жендубаєва Л.С..ppt"

Робота в складі міського методичного предметного обєднання вчителів школи

Див. http://www.youtube.com/watch?v=UuyU9moVo-Y

Методика проведення уроків географії з використанням активних форм роботи

Вчитель Португальський О.В. - див. вкладення "Методика.Португальський .doc" наприкінці цього розділу

Робота в консультативному пункті Миколаєва вчителів етики

Див. http://klio-mukolaiv.at.ua/publ/Files/images/P3200505.jpg

Заняття-тренінг "Самоаналіз уроку" (укладач Мазур О.М.)

Кiлькiсть переглядiв: 3619